2012年3月8日 星期四

【大哥哥與小妹妹】

爽爽: 妹妹, 你認得我嘛??? 我係你哥哥爽爽呀!!!


Ga Ga: 嘩~~~嚇死人咩, 我哥哥邊有你咁大隻呀, 5好玩啦, 嚇到人地眼都突埋



爽爽: 我真係你哥哥黎架, 細個嘅時候, 我成日都攬住你瞓架, 你5記得哪???



Ga Ga: 哩個真係我哥哥黎???



Ga Ga: 喂~~哥哥, 對5住呀, 其實我認得架, 我認得你陣味架, 不過冇諗過我地1個月冇見, 你會長得咁高大之嘛, 有少少嚇親囉~~ 

爽爽: 我係男仔黎架, 5生得高大D, 點樣保護你, 點樣保護我o既家園呀???


Ga Ga: 係哪...係哪...5好嬲啦, 我地1齊影相吖!!!




沒有留言:

張貼留言