2011年12月20日 星期二

【這個冬天真太冷】

Ga Ga: 呢張床好似好暖咁喎~~~



爽爽: 阿妹你係到做咩呀???
Ga Ga: 哥哥你睇下...呢張床好暖架~~~


爽爽: 等我睇過~~~


喂!!! 細路, 你地係到做咩呀???


Ga Ga: Co Co姨姨, 我想上嚟坐下呀!!!


Co Co: 細路...5好搞我張床喎!!!
Ga Ga: 我要上嚟呀...我hey~~~


Ga Ga: 哥哥, 我上5到去啊...



爽爽: 妹妹, 你5好嬲, 5好5開心, 你上5到去5緊要, 我幫你拉張被落嚟...等我...


Ga Ga: 哥哥, 我都幫手...我地1齊拉張被落嚟!!!


Ga Ga: 哥哥, 點解張被好似冇郁過咁嘅???



沒有留言:

張貼留言