2011年11月3日 星期四

【家有喜事】



終於都等到今日照X-Ray嘅日子哪, 入到去見醫生,


醫生問我「係咪想知Barbie係咪有咗?」

我話「係呀, 我想知佢係咪有咗呀!」

之後個醫生摸吓Barbie個肚仔, 然後同我講:

「係呀, 佢係有咗呀, 用手都摸到, 佢1定係有咗架哪, 但如果你想照X-Ray嘅話, 2+我怕照5清楚喎, 你可以等下個星期先嚟照, 當然你想2+照都可以」 

我心諗,又係姑娘話今日可以照嘅...  既然都嚟到咯, 都照1照啦!!! 點知真係照5清楚, 但都照到最少有兩隻, 呢兩隻照得好清楚架!!! 醫生話下個星期可以再去照, 會清楚啲, 但我冇打算再去照lu, 反正照親都5準嘅〜同埋我照嘅原意都係想知佢係咪真係有咗定還是身體有冇5妥之嘛, 既然知道佢真係有咗, 身體又冇5妥, 我諗都冇乜必要再去啦!!!

 現在就是等待小生命的誕生哪!!!

沒有留言:

張貼留言