2013年7月14日 星期日

【何必處處針對?】


《轉自網絡》

今日我地就好似張相係咁...不停俾風雨打...無遮無擋...雨水打入眼入口, 不停滴水...


之後我見好多市民喺度鬧警察, 有市民見到我地裝備有警棍, 話我地諗住打示威者, 又有市民舉起針對警察既橫額...

不過都已經習慣左, 警察喺香港不被受專重都唔係第一日...

但相反今日我見有市民俾舉起姆指俾like, 亦有市民俾紙巾我地抹去雨水...令我覺得有部份香港人明白事理...

警察都係香港人, 一樣想過安定日子, 好似我咁, 我都好想買樓, 但我係n無人仕, 我都覺得應該成立動物警察, 趕絕雙非等等...有部份示威者係將我既訴求表達出黎, 我唔認為示威者要同警察對立...


大家都係理性香港人, 何必處處針對?

沒有留言:

張貼留言