2011年10月5日 星期三

【新床仔】


Barbie: 媽咪~~有嘢送嚟呀~~ 咩嚟架呢???




Barbie: 媽咪呀~~有嘢送嚟呀~~~ 快D過嚟啦!!!



Co Co: 係喎~~ 咩嚟架呢??? 好似係新床仔嚟架!!! 媽咪~~ 快D拎佢出嚟啦...快D啦~~~



Co Co: 正~~ 今晚有新床仔瞓!!!



Barbie: 嘩~~ 張床仔好大張呀~~ 真係5簡單呀~~~

Co Co: 媽咪, 快D過嚟鋪嘢啦, 我想上去呀!!!



Barbie: 家姐, 我上5上得去呀???

Co Co: 我點知啫, 媽咪都未鋪嘢, 等我去搵媽咪先~



Barbie: 我5濟呀...我要上去呀!!!



Barbie: 嘩~~
Co Co: 嘩~~



Barbie: 家姐, 你係到跳咩呀???

Co Co: 阿妹, 我覺得張床好軟熟呀, 你都1齊跳吖~~


Barbie: 嘩!!! 家姐, 你咁跳張床會5會冧架???

Co Co: 5會掛~~~



Co Co: 我諗張床5會冧掛~~~

Barbie: 我講吓之嘛, 你咁緊張做乜啫~~~



Co Co: 咦~~~ 嚇死人咩~~~

Barbie: 講吓笑之嘛, 5洗驚...5洗驚,,,阿妹錫番!!!



Barbie: 錫番...錫番... 哦...5洗驚~~~



Co Co: 哼!!! 5彩你呀!!!

Barbie: 哎呀~~~ 講吓笑之嘛~~~ 5好咁少氣啦!!!



Barbie: 5好爭床吖嘛...知道哪媽咪...而加張床咁大, 我哋5會爭架哪!!!



Co Co: 張床咁大, 我鍾意點碌都得,  ~~正~~



Barbie: 張床咁大, 故之然 ~正~, 有埋家姐做枕頭就更加 ~正~

沒有留言:

張貼留言