2011年9月26日 星期一

【9歲的BB】

Hi, 我叫Co Co, 今年9歲, hehe...睇5出哩, 好多人係咁講架, 唉~攪到我面都紅哂, 真係吖!!! 




但係有個叔叔誇張到竟然話我係BB耶, 媽咪話俾佢知我已經9歲5係BB哪, 嗰個叔叔都仲5信, 咁啱嗰日我5記得帶身份証咋嘛, 如果5係我實俾佢睇啫,  我冇講大話架, 我真係9歲架哪, 嗱~~哩張係我身份証, 5信你哋睇吓喇!!!   



可能我生得細粒啦, 所以好多人都以為我好細個



好多人都問我平時點keep, 5...其實我都冇話點樣特別去keep架, 洗面囉, 要洗得乾淨囉, 係呀...你哋睇吓我塊面洗得幾乾淨!!!  



同埋我959都會敷吓mask嘅, 5...敷mask嘅時候最緊要夠貼, 5好俾張mask跌落嚟, 如果5係啲皮膚就會吸收5到架哪!!! 



睇吓, 敷完mask之後, 係咪好靚呢??? 啲皮膚白裡透紅架!!! 相信好多人都聽過, 哩個世界上係冇醜嘅女人, 只有賴嘅女人耶!!! 
   







沒有留言:

張貼留言