2011年8月17日 星期三

【懷孕結局編】




假孕!!! 假孕!!! 原來係假孕呀!!!


我每晚瞓覺時, 聽到少少聲就會醒, 驚佢要生, 發夢夢到佢要生, 我就即刻扎醒睇吓佢係咪生, 但係佢就不知瞓得幾淋...

本來諗住佢再5生我就帶佢去開刀, 點知醫生話佢係假孕...

點都好啦, 雖然我都有D失望  但我覺得假孕總比要開刀生好, 起碼5洗無端端挨1刀只要佢健健康康就OK哪!!! 最多咪下次再配過囉!!! 如果再配, 我要搵隻純黑嘅配, 但係...再配多次, 我諗我真係會神經衰弱都似, 5...係諗諗先~~~

但有樣嘢5係好明, 點解佢個肚仔入面會郁架呢???假孕即係會有懷孕嘅徵兆, 但肚仔入面係冇BB, 5通假孕連胎動都會有假嘅??? 

啱啱睇完醫生返嚟, 睇吓佢個肚仔, 點解...點解...點解個肚仔入面都仲係有嘢郁嘅???

沒有留言:

張貼留言